Biggest Massage Oriented Forums on the Planet - Massage.forum | MassagePlanet.net | Massage.live | Massage.chat

Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

Le Salon Blanc (Farah)

Cassez-vous pas le tête......le Gouverneur de New-York a déboursé pour 2 heures...4300$ pour une sp...on est loin....pas mal loin des ces tarifs à Québec!!! LOLL

Au plaisir de vous lire encore!!!
 
Bonjour les eforum.xxxistes!

Je suis allé au Salon Blanc il y a quelques semaines question de juger par moi même ce qu'on en dit et pour me faire ma propre opinion puisque c'est ce que l'on sugère de faire dans le contexte actuel de suspicion.

J'ai tenté ma chance avec Naïma. Je peux donc appuyer les propos d'Elton 1 à son sujet. Très bon massage, très sensuel presque sexuel.

J'ai été un peu surpris qu'elle fasse ça mais elle embrasse très bien.

Finale langoureuse, lassive et toute en douceur. J'ai d'ailleurs pris plus de temps que je ne l'avais prévu car j'aimais vraiment ça. On me l'a d'ailleurs fait remarqué à la fin et qui m'a couté un peu plus que je ne l'avais prévu au départ. Ce qui est tout à fait correct. On ne m'a pas dis "Si tu viens pas bientôt, ça va te couter X$ de plus" donc je considère que ce n'est pas du "caisse enregistrage". Je n'avais qu'à être à mon affaire.

En résumé:
Endroit: top classe
Naïma: très jolie, super bien faite, sympathique, gentille et qui est capable d'entretenir une discussion sur d'autres sujets que LoftStory
Technique: top qualité autant massage que finale.
Coût: Un peu dispendieux mais comme le disait Serge Bruyère "La qualité ça se paie".

En passant, s'il est toujours à propos de douter des nouveaux qui font de bons commentaires sur ce salon, j'insiste pour être sur la liste des gens douteux surtout si je précise que je ne connais pas les proprios et que je ne connais pas Elton1 non plus.

Sur ce, à la prochaine!
 
Je vous appuis Jack and leredge, étant moi-même amateur de poitrines voluptueuses et délectables, plus je suis les conseilles des eforum.xxxistes plus la tentation est subliminale. Parfois les choix sont difficiles à faire.
 
Bonsoir à tous

Me voici de retour

Je peut vous dire que tout ce qui à été écrit sur le salon blanc est vrai.
J'y suis moi même aller dernièrement et je vous dirait que j'ai été très agréablement surpris et j'en ai vu bien d'autres.

Le décor est sans pareil
Ann-Claude la réceptionniste fût très charmante et attentionné
C'est la très jolie Océanne qui prit soin de moi
Tout était parfait

Il n'y a pas pareil à Québec

Allez voir
 
Je vous disais l'autre jour que je testerai pour vous... non sans avoir visité Val la veille qui me tornada d'une passion aussi fougueuse que bucale... Ayoye mes amis.... quelle scéance... mon canon comme dirait Frontenac, ne tonna qu'une fois hélas, mais quelle fois ! Mais revenons au sujet qui nous intéresse: Le Fameux Salon Blanc, sujet de contreverse et de chamaillage... Et bien, c'est fait. J'ai vu, j'ai vécu, je suis venu...

Comme tous bon garçon, je me suis plangé dans une bon bain chaud avant de partir, et hop, à peine seché, j'embarque dans mon auto direction Belvédere road ! Je fly par la grande allée... héhéhé... Gros Jambon me dis-je une fois tournée dans la rue, c'est à l'autre bout ! Ben oui, moi qui pensait avoir de l'avance.... Bref je descend la rue en comptant les numéros... passe René Levesque, (Salut René !), passe le chemin Ste-Foy... (Bonjour Foy!) et continue a descendre... Plus les numéro passait plus je me disait que j'allais me planter dans le cap... Ouffff, les aiguilles passaient mais les numéros diminuait. Arrivé au 610, une petite église... plus rien ! Damned ! en face de moi... une rotisserie ! Meuh !!!! je me stationne dans la rue et mes yeux cherche partout l'entrée... (grrrrrrrrr les minutes passent et je déteste être en retard !) HAHA ! Je vois le numéro sur une porte ! Grrrrr encore, c est pas la. Finalement, je décroche mon téléphone et appelle... Ouff, une chance que j'avais mémorisé le numéro ! Apres 3 essais, une voix douce me répond ! Allelouia ! Je suis bien à la bonne place me dit la voix, prend la porte sous le auvent, c'est au rez de chaussée !

Bref, je contourne et je pénetre !

Ayoye maman, c'est comme dans l'ordi... pareil pareil !

Luxe, Calme et Volupté...

La charmante réceptioniste, une petite blondinette à qui je ferai du bien me prend mon manteau et m'invite à retirer mes souliers. Je lui dit que j'ai rendez-vous avec Aby, elle me répond, oui oui, elle vous attend... (héhéhé ! moi aussi je l'attend !) Puis la charmante me conduit à un salon full class, épurément high tech... vous avez vu les photos, ben, c'est mieux... car sur les photos, l'épais tapis blanc ne vous chatouille pas les orteils ! miam miam miam.... La charmante me dis de prendre une douche et qu'Aby va me rejoindre... Grrrr, je sors de l'eau mais bon, je ne fais ni nue ni deux, et me voilà en costume de pirate borgne... l'oeil d'un coté, et l'épée de l'autre.
Je plonge sous la douche non sans avoir inspecté les alentours à la recherche d'une quelconque trace de saleté ! Ben non, tout est impécable, nickel !

L'eau fouette mon beau body et le savon fait des petites bulles sur mon corps d'adonis ! Je sors, et hop, une servite propre me tent les coins. Je me seche et j'attend ! J'en profite pour sucer.... oui oui, j'ai bien dit sucer ...une petite menthe qui m'attendait sur la table.... Et voila que le toc toc se fait entendre. Tire la chevillette mon chaperon, le grand méchant loup t'attend !

Voila qu'aby pénetre dans la pièce.... vétu de la petite tunique blouse déja décrite par tant de ti namis...
Aby... héhéhé... petite femme a la frimousse espiegle, une peau laiteuse de rousse, une bouche pareil au fruit défendu... rouge vermillon, et au goût de pêcher !... Une poitrine aussi généreuse que naturelle me fait un clin d'oeil ! hihihi, moi aussi je t'ai vu lui rétorqu'ai-je en clignant des miens !

Aby me dit qu'elle à chaud, hummmm est-ce que je lui fais déja de l'effet !?
Non, c'est vrai qu'il fait chaud... le thermostat est un peu haut, que cela ne tienne, nous changeons de salon pour le BIG ONE avec the Tourbillon... oui oui, le même que sur les photos ! Bref, le temps de passer le draps jetable sur la table, que pouf... je tombe la serviette qui me ceint les reins, et je m'allonge sur la table face et à coté d'un mirroir.... menoume menoume...

Je ferme les yeux un instant et j'entend le pfuit du sareau qui tombe.

Et la !!!!!!!!!!!!!! اa commence !

Et bien oui, cela existe, et je l'ai rencontré ! Miaou !
Du flattage bas de game j'en avais eu à l'ultime détente...
Du sensuel ! des expertes m'en avaient prodigué...
Mais la ! HUMMMMMMM... pour paraphraser Fred Caillou... je ne dirais qu'une chose: Yabadabadoo ! Super technique de massage, du profond et du sensuel ! hummmmmmmm je (excusez moi l'expression) bande comme un turc d'un coté, et je me détend de l'autre.... I feel Good !

Aby, se promene autour de moi, sur moi, a coté, se frotte, me minouche, sans toucher le sol ou presque ! Oups, j'ai oublié de lui demandé si elle avait fait l'école de cirque ? Elle me pétri, me tease, et m'exper-tease ! (oh qu'elle est bonne celle la !!!) de mon coté, je fais semblant de ne rien voir mais me régale dans les mirroirs. mes mains se promenent un peu sur ce corps généreux et invitant.... Le temps se sussssspend.....
Je suis aux anges sous un délicieuse torture.... oups, je lui ait dit que je n'emploirait pas ce mots pour ne pas lui envoyer tous les sadomaso de la ville.

Greffier ! Rayez le mot torture mais n'en gardez que le délicieux !

Bref, viens le moment du flip....

Vous ai-je dit comment ses mains..... comment ces doigts.... comment son nez... et ses cheveux.... et ses seins et ........... hummmm et ce massage de missile dons le creux interne de son genoux, la jambe repliée pendant que ses main me massaient les épaules !

Unbelievable... Le crois tu ce que tu lis avec tes yeux !!!

It'a totally insane !

Et la finale, du fist choice made in Montréal... (oups, vous avais-je dir qu'Aby venait de MTL).... du doux, intense, profond, de l'éclaboussant....

Ensuite ?

hey hey hey ! C'est pas fini, apres la débarbouillette chaude a souhait, le massage recommence, des orteils jusqu'au crane, en passant meme par les oreilles.......

Ensuite.......? Meuh ! C'a doit faire trois heures qu'il est la dedans le Prime !

Ben non............

Ensuite, la douche, a deux c'est mieux, on jase on rit, on se frotte et se minouche... on se seche, et c'est l'heure des aux revoirs... car ce n'est vous l'aurez compris, a moins d'etre completement cons ou aveugle, que je reviendrai visiter Aby à son prochain retour à Québec !

La dessus, je vous leche... oups, je m'égarre, je vous laisse à vos rêverie et je retourne aux miennes.

Pour le Prix: Moi qui suis gratteux, je trouvais que le 140 était exagéré et que mieux fallait s'offrir un sp a ce prix la.... J,avais même parti ma propre polémique avec jennifer au téléphone...

Tout faux le prime... Le prix demandé était tellement justifé que j'ai meme rajouter un 20 sans le mentionner a Aby... Fou le prime... Non non, tout juste reconnaissant....

Merci le Salon Blanc, Merci Aby, Merci Oncle Tom !

P.S: J,ai tappé ce post si vite, que je dis Fuck les fautes... désolé pour les puristes, mais ce soir, il faudra faire avec !

Prime !
 
Oups !!!!!!!!!!!!!!!! aurrais du partir un Thread a part juste pour Aby ??? elle le mérite... mais serait-ce judicieux de dupliquer ma prose ????????
 
Oupssss !!!!!!!! merci aussi a Milkshake dont les écrits m'ont pousser a tenter l'expérience Aby !!!
 
Re Oupssss , et à mes héros Gros Minet et Leredge... je vous suggere le combo gagnant, avec la Val du Matin et L'Aby du soir.... Miaou !
 
HةROS! tu pousses pas un peu trop? lollll :p

Pourquoi pas! mais je splitrais le plaisirs en 2 jours pour mieux en profité.
 
Au moins mon post aura servi. Tu es pas mal plus locace et poétique que moi Primesex (j'avais gardé pour moi les détails). Mais comme tu l'as dit, Aby sait parfaitement intégrer un massage sensuel à une technique thérapeutique. Juste avant de te lire, je voyais des posts de gens qui disaient apprécier les seins voluptueux. Et bien Aby fait partie de ces masseuses.

Et oui Aby mériterait bien un tread juste pour elle. Mais moi je ne savais pas comment faire lors de mon premier post.

Et pour ceux qui se demande pourquoi je n'ai pas revu Aby ce week-end... et bien la grippe. Ce n'est pas très sensuel de tousser, d'avoir un nez qui coule ou de se moucher devant une déesse comme Aby. J'aimerais bien qu'elle garde une bonne opinion de moi quand même.
 
allo cher eforum.xxxiste,

je suis tout a fait d'accord avec vous tous pour la beauté du salon blanc, et cette charmante Aby, wowwww.
lors de ma visite, je me suis gâté a plein, je me suis permis le bain à 150$ ( pas du tout comparable avec le 4 mains pour la grandeur du bain), le service tout a fait exquis, la sensualité de cette Aby hummmmmm.
Elle nous faits vraiment tout oublier, nous sommes sur un nuage avec elle.
Effectivement nous sommes gâté avec sa poitrine volumineuse.

ce que je retiens c'est quand elle arrive en salle pour nous rejoindre avec la coupe de vin, je n'y croyais pas et meme je suis rester surpris! ( pas de permis d'alcool ) et le regard qu'elle nous apporte en nous regardant dans la douche, un peit regard discet et conquin hummmmm!!!!!

c'est vraiment a découvrir cette place!
 
Suis pas encore allé à ce salon mais j'ai visité Aby au lendemain du dernier GT avant qu,elle ne retourne à Mtl. Je reconnais bien la qualité de son service dans la description colorée de Prime.
 
Oufff... merci. Je pense que je vais rester en massage encore un peu surtout à Québec! J'ai beaucoup trop de plaisir avec vous messieurs. Je vous embrasse et à mon prochain séjour. xxx
Affectueusement Aby ;)
 
Bonjour a tous ! ci-après le message que j'ai envoyé a jennie du salon blanc. Quand on est mécontent d'une expérience on n'hésite pas a le dire que cela soit ici pour nos chère mp, sp, ou dans un magasin, restau etc afin que cela se répercute dans le sens de l'amélioration. Quand au contraîre nous sommes ravi, il est toujours agréable pour les prestataires de services recevoir nos éloges: c'est ce que j'ai fait...

Salut Jennie. Comme prévu je suis passé vendredi... Bien que je fut triste de ne pas te rencontrer, j'ai vraiment apprécié mon expérience. J'espere que ma review sur Aby t'a fait sourire et contribuera à assoir votre réputation de salon hors normes qui devrait mériter une appellation controlée... genre SDQSAC, Salon De Qualité Supérieure Appélation Controlée...

A bientôt !

Prime.
 
Un gars bien déçu.

Depuis environ trois semaines j'ai eu trois rendez-vous sur trois d'annuler.

Deux fois avec Naima et l'autre fois avec une nouvelle.

Je me suis donné quelques jours avant d'écrire ce post, parce que j'étais vraiment en maudit dimanche.

Petit conseil.

Quand vous prendrez rendez, assurer vous que la fille que vous réservez est déjà entré au travail.

Les proprios devons faire attention a cela.

Je connait d'autres eforum.xxxist qui on la plume beaucoup plus rapide que moi.

Je veut juste ètre honnête avec mes confrères.
 
Une confirmation officiel que Ghislaine est rendu au Salon Blanc serait bien de la part de la direction !!
 
le salon est t'il encore en opération?????????
 
I've moved, but not to Quebec.
I do manage to get there a couple of times a year on business though, so now I know where my next Quebec massage will be.
As for my missing Mila, not sure exactly what you're getting at ? Are you sure you don't mean Mia ? And there's always Mina who I do miss as well.

Thanks for the info on this place.

HG
 
Hi,

Please Mods remove (farah) from thread title, this has become a Salon Blanc thread. For instance, someone started another thread for Salon Blanc Naima... there is a bit of confusion.

a
 
Je commence à avoir un peu plus de difficulté à avoir de bonne expériences au salon blanc. Je me questionne sur cette légère baisse dans la qualité du service car je suis généralemement critique. Mais nous payons un prix supérieur à la moyenne pour ce salon, ce que je présume nécessaire pour attirer des MP de qualité. Où sont passés les Isabelle, Jasmine, Sandra ou Channel (dont j'avais oublié de vous parlé en janvier dernier soit dit en passant)? Est-ce qu'il y a des attentes élevées en matière de pourboire ou d'extras de la part de ces MP qui n'est pas reflètée dans le prix demandé par les consommateurs de la région de Québec? Il est entendu qu'il n'est généralement pas possible d'exiger les même prix à Québec qu'à Montréal étant donné les salaires et le coût de la vie.
 
Shoutbox
  1. bumika.vashi:
    VASHI NAVI MUMBAI FULL SERVICE :oops: TeleGram: @BUMIKAVASHI ☎️ WhatsApp9️⃣9️⃣3️⃣0️⃣9️⃣1️⃣2️⃣6️⃣6️⃣9️⃣
  2. Sparkling Spa:
    0 LOCKRIDGE AVE UNIT 8!! INTERNATIONAL GIRLS FOR A VARIETY OF APPETITES!!! SEXY SASSY SERVICE QUEEN JENNIFER & KOREAN BLASIAN ALIYAH WAITING FOR YOU!!!☎️(905) 604-8186 Spa Land Line☎️ ☎️(437) 446-6688 NEW Spa Cell Phone 50 LOCKRIDGE AVE UNIT#8 NO SPA LIKE US ANYWHERE NEAR US
  3. Lily Spa:
    ❤️ KAJAL, CAMILLA and KK are here today for your massage needs ❤️ Lily Spa ❤️ 2190 McNicoll ❤️ Scarborough ❤️ M1V 5M2 ❤️ (647) 531-8288 ❤️
  4. Endless Joy Spa:
    ✨✨✨✨✨[GRAND OPENING]✨✨✨✨✨ 💞Endless Joy Spa💞 🎇 (155 East Beaver Creek Rd Unit #8, Richmond Hill) 416-731-8565🎇10am-2am,Tonight have New Young Thai Girl Janice after 7:30pm, Slim Sexy Chinese Kiki, Slim Petite Chinese Suki, Tall Slim Sexy Chinese Kelly, Young Sexy Chinese Abie.
  5. Red Rose Spa:
    🌸 We have 5 hot brown girls today 🌸 ASHA, PAYAL PEARL, MONIKA, KIRAN, AMANDA, MALAY, NISHA, SANA, ANGEL 🌸 2588 Birchmount 🌸 2 Invergordon 🌸 647-702-8800 🌸 Please visit for a great erotic massage
  6. SpringGreen.:
    Spring Green Spa - 72 Gerrard St W. 2/Fl - 647-891-0699Today we have 5 girls on wednesday: New Polish gir sasa 💋💋angel- Tanned Spanish beauty with large melons and a fun booty too Wendy- exotic goddess with a gymnasts body and corresponding flexibility CiCi- Exotic beauty with great service and...
  7. SunriseRH:
    WEDNESDAY at SUNRISE SPA: LULU, MICHELLE & SUMMER. Also NEW Girl Lulu after 2pm. 10 East Wilmot St, Unit 27, Richmond Hill, on ☎️ 647-325-8086 ☎️ LULU is a friendly and very sexy Vietnamese girl. She is a lot of fun, and can be wild at times. MICHELLE is a young, curvaceous beauty, 5’2” & 130Lbs, 37DDD-31-41, a trim waist, and a nice butt. Come and be pampered.
  8. Jenny’s Spa:
    🎉🍒JENNY’S SPA🎉🍒 ✅5170 DUNDAS STREET WEST✅ 👌ETOBICOKE ONTARIO M9A 1C4👌 ☎️(647-893-5196)☎️Call or Text ☎️(437-888-3759)☎️Call Only (ETOBICOKE) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅GRAND OPENING💯NEW GIRLS EVERYDAY🔥EXCELLENT MASSAGE + SERVICE QUEENS NOW AVAILABLE AT JENNY’S SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥TWO BEAUTIFUL NEW YOUNG ASIAN GIRLS EVERYDAY🔥REAL PICTURES OF ATTENDANTS💯💯💯 - TODAY’s ROSTER INCLUDES: 🔥 Coco😘- A young cute blonde Asian girl maki
  9. Moneylee:
    All season wellness center : young girl pretty face nice figure Thai deep massage Helen,Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament summer ,Young girl Big breasted saucy naughty Ella , Enchanting sexy petite deep massage Sherry ,address: #5-30 Rambler dr Brampton ,Ontario L6W 1E2☎️4376655510 👅👅🦵🦵🈵🈵👄👄
  10. Moneylee:
    Full season wellness center: New Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Rose,Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Julie ,Young girl Big-breasted big big butts Aris ,Young beautiful face sexy body and good deep massage maggie,Enchanting sexy petite deep massage Mary. 🏠 2560 Shepard ave Mississauga unit 1 ☎️ 4379857899 👄👄🦵🦵🈵🈵👅👅
  11. bnwellness_wilson:
    Blue Nile Wellness Center, we have 4 young girls are working today, young sweet Mia 25 yesterday and young cute Ivy with curve body, fun GFE Lina and sexy Coco are providing deep tissue and sensual massage. Pls call 416-3985777 book appointment and walk in always welcome, back entrance and parking available. 350 Wilson Ave North York
  12. Endless Joy Spa:
    ✨✨✨✨✨[GRAND OPENING]✨✨✨✨✨ 💞Endless Joy Spa💞 🎇 (155 East Beaver Creek Rd Unit #8, Richmond Hill) 416-731-8565🎇10am-2am, Slim Sexy Chinese Kiki, Slim Petite Chinese Suki, Tall Slim Sexy Chinese Kelly, Young Sexy Chinese Abie.
  13. NewOriental:
    WEDNESDAY at 🍏💚NEW ORIENTAL SPA💚🍏: HAPPY & VIVIAN. 10 East Wilmot St, Unit 26, Richmond Hill, on ☎️ 647-381-2688 ☎️ HAPPY is a slim Korean lady with great massage skills & lots of extra fun. VIVIAN is a pretty and very sexy Chinese doll, standing 5’7” tall, with a slim figure. Vivian is very friendly and versatile.
  14. Dreaminn:
    WEDNESDAY at💭𝗗𝗥𝗘𝗔𝗠 𝗜𝗡𝗡 𝗪𝗘𝗟𝗟𝗡𝗘𝗦𝗦 𝗦𝗣𝗔💭: EVELYN, FIONA & VIVI. 10225 Yonge St (North of Major Mackenzie), Richmond Hill, ON ☎️ 𝟲𝟰𝟳-𝟴𝟮𝟵-𝟮𝟵𝟴𝟯 ☎️ EVELYN is💫A True Spinner!💫 with a beautiful face and tiny tiny body. A rare gem, 5’1” & only 95 pounds! She will rock your spinner lover’s world with her gfe services. FIONA is a slim, very beautiful and accommodating Chinese lady, 5’7” & 120Lbs
  15. ASPA:
    𝗪𝗘𝗗𝗡𝗘𝗦𝗗𝗔𝗬 at 𝐀 𝐒𝐏𝐀: Amy, Coco & 𝗯𝗲𝘀𝘁 𝗺𝗮𝘀𝘀𝗮𝗴𝗲 𝗥𝗮𝗰𝗵𝗲𝗹 🅰️𝐀 𝐒𝐏𝐀🅰️, 28 South Unionville Ave, Unit 5, Markham. 🅰️𝗖𝗮𝗹𝗹 𝟲𝟰𝟳-𝟳𝟮𝟵-𝟲𝟲𝟬𝟲 𝗼𝗿 𝘁𝗲𝘅𝘁 𝟲𝟰𝟳-𝟴𝟯𝟵-𝟱𝟵𝟲𝟲🅰️ AMY is young and very friendly, standing 158 Cms. with 34C Cups and a very nice bum. Amy is a very popular student, young, sexy, and open minded. She is in demand for her good massage
  16. Annie Spa:
    🎉🍒ANNIE SPA🎉🍒 ✅7-1001 SANDHURST CIRCLE✅ 👌SCARBOROUGH ON M1V 1Z6👌 ☎️(437) 818-8896☎️ ☎️(416) 291-8879☎️ (FINCH & MCCOWAN) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅NEW MANAGEMENT💯NEW GIRLS🔥🔥 🔥GORGEOUS NEW YOUNG ASIAN GIRLS - TODAY’s ROSTER INCLUDES: 🔥 Mia😍 beautiful young Singapore girl. Mia has a very sexy body, and beautiful busty boobs and golden blonde hair. She can give a very good teasing and relaxing massage with a sensual great playful HAPPY service. So very sexy beautiful gir
  17. HolidaySpa:
    Wednesday at 🌴😎🌅𝓗𝓸𝓵𝓲𝓭𝓪𝔂 𝓢𝓹𝓪🌅😎🌴3517 Kennedy Rd, Unit 4, Scarborough ☎️𝟰𝟯𝟳-𝟮𝟰𝟳-𝟭𝟭𝟵𝟵☎️Cindy, Kelly & Kiki. CINDY is a slim & incredibly sexy lady with a smile that will melt your heart, & an ass that will fire up your spirit. Her services are among the best! Kelly is slim and attractive with very slight curves, a nice bum, and rockin’ services. Kiki is very attractive, young
  18. Lulu1980:
    Hi guys 🤪🤪🤪Phoenix blossom Spa 🌹🌹🌹every day 3 girls 😘😘😘Jessica sexy body big boobs 😘😘😘very good body slide 🌹🌹🌹🌹🌹and Cici very good table shower😘😘😘😘😘 ,Cici Deep Tissue Massage👍👍👍👍5124 Dundas St W Etobicoke ☎️ 416-817-3366
  19. ForeverWarden:
    Wednesday at 🫦❤️🔴🟥♾️𝓕𝓞𝓡𝓔𝓥𝓔𝓡 𝓢𝓟𝓐♾️🟥🔴❤️🫦2190 Warden Ave, Unit 201, Scarborough 𝟰𝟭𝟲-𝟴𝟬𝟬-𝟳𝟴𝟴𝟳: Bella, Cindy & Sasa. Bella is around 5’3” with a thin to medium build, C Cups, and a pleasing personality. She can offer dfk, bbbj and cfs as well as a good massage experience. Cindy is a slim beauty, 5’4”, natural C Cups & wonderfully long nipples. Her massage is nice, her bbbj will drive you wild
  20. Sparkling Spa:
    50 LOCKRIDGE AVE UNIT 8!! INTERNATIONAL GIRLS FOR A VARIETY OF APPETITES!!! SEXY SASSY SERVICE QUEEN JENNIFER & KOREAN BLASIAN ALIYAH!!!☎️(905) 604-8186 Spa Land Line☎️ ☎️(437) 446-6688 NEW Spa Cell Phone 50 LOCKRIDGE AVE UNIT#8 NO SPA LIKE US ANYWHERE NEAR US
  21. Lulu1980:
    Hi guys 🤪🤪🤪Phoenix blossom Spa 🌹🌹🌹Jessica sexy body big boobs 😘😘😘very good body slide 🌹🌹🌹🌹🌹and Jenny 😘very good table shower😘😘😘😘😘 Cici deep massage 👍👍👍👍5124 Dundas St W Etobicoke ☎️ 416-817-3366
  22. Pink Flower Spa:
    ✰ 416.299.5515 ✰ 3300 McNicoll Ave, Unit #A8, Scarborough ✰ 🇯🇵🇯🇵 Yuki (New) Japanese tall and slim 🇨🇳🇻🇳 Kelly (New) is Chinese Vietnamese 🇻🇳🇻🇳 Hanna from Vietnam, young and good energetic 🇮🇳🇮🇳 Sonia | Aniy from India is young & curvy ✰ PINK FLOWER SPA ✰ 416.299.5515 ✰
  23. mrmolin:
    Anyone has visited with Maria https://www.goldensunshinespa.com/attendants/maria. @Golden Sunshine Spa. I like her body. Would appreciate if they can provide feedback
  24. Lily Spa:
    ❤️ SANA, CAMILLA and KK are here today for your massage needs ❤️ Lily Spa ❤️ 2190 McNicoll ❤️ Scarborough ❤️ M1V 5M2 ❤️ (647) 531-8288 ❤️
  25. Starwillrise:
    Hatmini
  26. Jenny’s Spa:
    🎉🍒JENNY’S SPA🎉🍒 ✅5170 DUNDAS STREET WEST✅ 👌ETOBICOKE ONTARIO M9A 1C4👌 ☎️(647-893-5196)☎️Call or Text ☎️(437-888-3759)☎️Call Only (ETOBICOKE) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅GRAND OPENING💯NEW GIRLS EVERYDAY🔥EXCELLENT MASSAGE + SERVICE QUEENS NOW AVAILABLE AT JENNY’S SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥TWO BEAUTIFUL NEW YOUNG ASIAN GIRLS EVERYDAY🔥REAL PICTURES OF ATTENDANTS💯💯💯 - TODAY’s ROSTER INCLUDES: 🔥 Julia😘 - A shy new Korean girl waiting to
  27. SpringGreen.:
    Spring Green Spa - 72 Gerrard St W. 2/Fl - 647-891-0699 We have 5 young girls for your enjoyment Tuesday : :heart4:heart4 New girl lisa :heart4 Judy - well proportioned model to bring toe curling fun Rina - petite beauty ready to rock your world Lucy- tall leggy beauty with nice figure Barbie - busty beauty with nice toes and...
  28. Sparkling Spa:
    50 LOCKRIDGE AVE UNIT 8!! INTERNATIONAL GIRLS FOR A VARIETY OF APPETITES!! JAPANESE AV MODEL CHANEL & KOREAN BLASIAN ALIYAH!!!☎️(905) 604-8186 Spa Land Line☎️ ☎️(437) 446-6688 NEW Spa Cell Phone 50 LOCKRIDGE AVE UNIT#8 NO SPA LIKE US ANYWHERE NEAR US
  29. SunriseRH:
    TUESDAY at SUNRISE SPA: LULU, MICHELLE & SUMMER. 10 East Wilmot St, Unit 27, Richmond Hill, on ☎️ 647-325-8086 ☎️ LULU is a friendly and very sexy Vietnamese girl. She is a lot of fun, and can be wild at times. MICHELLE is a young, curvaceous beauty, 5’2” & 130Lbs, 37DDD-31-41, a trim waist, and a nice butt. Come and be pampered. SUMMER is a sweet Asian babe, 5’3”
  30. NewOriental:
    TUESDAY at NEW ORIENTAL SPA: HAPPY & VIVIAN. 10 East Wilmot St, Unit 26, Richmond Hill, on ☎️ 647-381-2688 ☎️ HAPPY is a slim Korean lady with great massage skills & lots of extra fun. VIVIAN is a pretty and very sexy Chinese doll, standing 5’7” tall, with a slim figure. Vivian is very friendly and versatile.
  31. Moneylee:
    All season wellness center : Young girl Big-breasted big Big boobs big butts Cindy , Young girl big breasted beautiful buttocks charming temperament big boobs Sara,Student big boobs buttocks Vicky, Enchanting sexy petite deep massageSherry ,🏠 address: #5-30 Rambler dr Brampton ,Ontario L6W 1E2☎️4376655510 👄👄🦵🦵🈵🈵👅👅
  32. Moneylee:
    full season wellness center: NewYoung girl big breasted beautiful buttocks charming temperament Midi , Young girl big boobs beautiful face deep massage Bobo ,Young beautiful face sexy body and good deep massage star ,Young girl Big breasted saucy naughty Ella,Enchanting sexy petite deep massage Mary. 🏠 2560 Shepard ave Mississauga unit 1 ☎️ 4379857899 👄👄🦵🦵🈵🈵👅👅
  33. Dreaminn:
    TUESDAY at 💭𝗗𝗥𝗘𝗔𝗠 𝗜𝗡𝗡 𝗪𝗘𝗟𝗟𝗡𝗘𝗦𝗦 𝗦𝗣𝗔💭: DELIA, EVELYN, & LULU. 10225 Yonge St (North of Major Mackenzie), Richmond Hill, ON ☎️ 𝟲𝟰𝟳-𝟴𝟮𝟵-𝟮𝟵𝟴𝟯 ☎️ ]DELIA is young and very pretty, slim with natural boobs and an impressive ass. Her services are very satisfying. EVELYN is💫A True Spinner!💫 with a beautiful face and tiny tiny body. A rare gem, 5’1” & only 95 pounds! She will rock your spinner world
  34. ASPA:
    TUESDAY at 𝐀 𝐒𝐏𝐀: Cherry & best massage Rachel 🅰️𝐀 𝐒𝐏𝐀🅰️, 28 South Unionville Ave, Unit 5, Markham. 🅰️𝗖𝗮𝗹𝗹 𝟲𝟰𝟳-𝟳𝟮𝟵-𝟲𝟲𝟬𝟲 𝗼𝗿 𝘁𝗲𝘅𝘁 𝟲𝟰𝟳-𝟴𝟯𝟵-𝟱𝟵𝟲𝟲🅰️ CHERRY is a Vietnamese beauty, standing 1.62Cm tall & weighing 50Kg, with a nice 32C bust size. She is a sexy and charming lady with excellent service. RACHEL is a slim and attractive attendant
  35. HolidaySpa:
    Tuesday at 🌴😎🌅𝓗𝓸𝓵𝓲𝓭𝓪𝔂 𝓢𝓹𝓪🌅😎🌴3517 Kennedy Rd, Unit 4, Scarborough ☎️𝟰𝟯𝟳-𝟮𝟰𝟳-𝟭𝟭𝟵𝟵☎️: Cindy, Eva & Helen. CINDY is a slim & incredibly sexy lady with a smile that will melt your heart, & an ass that will fire up your spirit. Her services are among the best! Eva is young, slim, innocent & demure looks, but don’t let her innocent looks deceive. She can massage & service very well.
  36. bnwellness_wilson:
    Blue Nile Wellness Center, we have 4 young girls are working today, young sweet Mia 25 yesterday and young cute Ivy with curve body, fun GFE Lina and sexy Coco are providing deep tissue and sensual massage. Pls call 416-3985777 book appointment and walk in always welcome, back entrance and parking available. 350 Wilson Ave North YorK
  37. Annie Spa:
    🎉🍒ANNIE SPA🎉🍒 ✅7-1001 SANDHURST CIRCLE✅ 👌SCARBOROUGH ON M1V 1Z6👌 ☎️(437) 818-8896☎️ ☎️(416) 291-8879☎️ (FINCH & MCCOWAN) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅NEW MANAGEMENT💯NEW GIRLS🔥🔥 🔥GORGEOUS NEW YOUNG ASIAN GIRLS - TODAY’s ROSTER INCLUDES: 🔥 Mimi 😍 Feminine with a sexy figure. Judi can provide very good RMT massage and very good service. She'll let you come and go💦 Kiki 😍is beautiful talk sexy student. She has nice bum and very good massage and has great playful service.
  38. ForeverWarden:
    Tuesday at 🫦❤️🔴🟥♾️𝓕𝓞𝓡𝓔𝓥𝓔𝓡 𝓢𝓟𝓐♾️🟥🔴❤️🫦🫦2190 Warden Ave, Unit 201, Scarborough 𝟰𝟭𝟲-𝟴𝟬𝟬-𝟳𝟴𝟴𝟳: Cindy, Tracy & Vivian. Cindy is a slim beauty, 5’4”, natural C Cups & wonderfully long nipples. Her massage is nice, her bbbj will drive you wild & her cfs finish is a dream come true. Tracy is an incredibly cute & pretty Japanese/Taiwanese mixed spinner, about 5’1” and 100 lbs. She is very popular
  39. Endless Joy Spa:
    ✨✨✨✨✨[GRAND OPENING]✨✨✨✨✨ 💞Endless Joy Spa💞 🎇 (155 East Beaver Creek Rd Unit #8, Richmond Hill) 416-731-8565🎇10am-2am, Slim Sexy Chinese Kiki, Slim Petite Chinese Suki, Tall Slim Sexy Chinese Kelly, Young Sexy Chinese Abie.
  40. Lulu1980:
    Phoenix blossom Spa ♨️♨️♨️every day 3 girls 💐🌹💐🌹🌹Jessica and Cici and Jenny 😘😘😘sexy body Jessica very good body slide🔥🔥🔥🔥Jenny very good table shower body scrub 👍👍👍👍Cici deep tissue massage 💪💪💪💪💪5124 Dundas W Etobicoke ☎️416-817 3366
  41. Red Rose Spa:
    🌸 We have 5 hot brown girls today 🌸 ASHA, PAYAL PEARL, MONIKA, KIRAN, AMANDA, MALAY, NISHA, SANA, ANGEL 🌸 2588 Birchmount 🌸 2 Invergordon 🌸 647-702-8800 🌸 Please visit for a great erotic massage
  42. Lily Spa:
    ❤️ SANA, CAMILLA and KK are here today for your massage needs ❤️ Lily Spa ❤️ 2190 McNicoll ❤️ Scarborough ❤️ M1V 5M2 ❤️ (647) 531-8288 ❤️
  43. bumika.vashi:
    (((आपको बिना नाटक या नखरे करने वाला सर्विस चाहे तोह याद करना. ))) If you want Service without Drama or Tantrums, Remember it. Will Try To Give You The Best Possible Sweating Experience With Full Company. TAKE MY WORD.?? Don't Waste Your Time And Money In Some Other Place Where You are Really Upset Loosing Out Both Money And Fun. Ok Try With Our Girls Once Then Your Visit Will Be Regular To Me.... _________________N O T E_________________ If u like my services Please Please Do not forget to
  44. Sparkling Spa:
    SPARKLING SPA 50 LOCKRIDGE AVE UNIT 8!! INTERNATIONAL GIRLS FOR A VARIETY OF APPETITES!! KOREAN NYMPHO SUMMER & SHANGHAI SENSATION JENNIFER!!!☎️(905) 604-8186 Spa Land Line☎️ ☎️(437) 446-6688 NEW Spa Cell Phone 50 LOCKRIDGE AVE UNIT#8 NO SPA LIKE US ANYWHERE NEAR US
  45. Lily Spa:
    ❤️ KAJAL, CAMILLA and KK are here today for your massage needs ❤️ Lily Spa ❤️ 2190 McNicoll ❤️ Scarborough ❤️ M1V 5M2 ❤️ (647) 531-8288 ❤️
  46. Shanelobe:
    Bbfa
  47. Lulu1980:
    Phoenix blossom Spa ♨️♨️♨️ every day 3 girls 😘Cici,Mia and Jenny 💐💐💐💐sexy girl🌹🌹🌹🌹 very good service table shower 💐💐💐body scrub deep tissue massage 🔥🔥🔥🔥🔥5124 Dundas W Etobicoke ☎️ 416-817-3366
  48. hiyamickey:
    6 girls working at Reynaella wellness, address: 3555 14th Ave unit #7 Markham ☎️:905-470-8082
  49. Jenny’s Spa:
    🎉🍒JENNY’S SPA🎉🍒 ✅5170 DUNDAS STREET WEST✅ 👌ETOBICOKE ONTARIO M9A 1C4👌 ☎️(647-893-5196)☎️Call or Text ☎️(437-888-3759)☎️Call Only (ETOBICOKE) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅GRAND OPENING💯NEW GIRLS EVERYDAY🔥EXCELLENT MASSAGE + SERVICE QUEENS NOW AVAILABLE AT JENNY’S SPA FOR ALL YOUR MASSAGE AND SPECIAL EXTRA NEEDS🔥💯😘🔥❤️👌 🔥THREE BEAUTIFUL NEW YOUNG ASIAN GIRLS WORKING🔥REAL PICTURES OF ATTENDANTS💯💯💯 - TODAY’s ROSTER INCLUDES: 🔥 Tina😘 - A sweet tiny little treat from Ma
  50. Annie Spa:
    🎉🍒ANNIE SPA🎉🍒 ✅7-1001 SANDHURST CIRCLE✅ 👌SCARBOROUGH ON M1V 1Z6👌 ☎️(437) 818-8896☎️ ☎️(416) 291-8879☎️ (FINCH & MCCOWAN) OPEN 10am to 9pm MONDAY to SUNDAY 🔥✅NEW MANAGEMENT💯NEW GIRLS🔥🔥 🔥GORGEOUS NEW YOUNG ASIAN GIRLS - TODAY’s ROSTER INCLUDES: 🔥 Jennifer😘- A busty curvy new girl from Taiwan with excellent massage skills and a fun bubbly personality. Nice thick bum to worship and play with. A fun wild girl willing to provide an exciting happy finish anyway you like 😘Real picture
Back
Top